torsdag 7. november 2013

Nye favoritter i sort og kobber!

Mine favorittfarger om dagen er sort, gull og kobber. Jeg har vært på en runde til favorittbutikkene mine for å få inspirasjon. Og her fant jeg masse fint!

Hva synes dere?

Sara Design klokke, sort/gullSara Design klokke, rosegull
Elsker disse lekre Sara Design klokker fra Drømmeverden.



Forførende duftlys og lekker ramme i sort ull fra  InteriørGalleriet.


Søt toalettveske og kjempefine knotter og fra Drømmehuset.

Hos Lykkelig på Haver fant jeg disse fine håndsydde kobberputene, som kun er laget for dem.


LandRomAntikk, som for noen uker siden ble kåret til Norges beste interiørbutikk har denne flotte adventstjernen på hele 80 cm i kobber. God pris på den også 299,-. Eller hva med denne fine metall lampen i sort?

Shiny Star Large CopperVannkoker Sort
Lunehjem.no har alltid mye fint og de har et stort utvalg av ting i kobber. Jeg falt for den flotte store kobberstjernen og høyt på årets ønskeliste står også en vannkoker i sort fra la Cafetiere. Den har de nå til kampanjepris kr. 999,- (ord. 1.299,- hint hint) ;-)

ZanZ, som jeg også alltid finner mye fint hos har masse fint i sort og kobber. Mine favoritter er Tom Dixons telysestake og den lekreste sorte lampen i finer.

Skrin sort metallMetallboks tall

Moolo har de lekreste veskene, men de har også mye annet fint. Dette skrinet i sort metall fant raskt en plass på ønskelisten og sjekk denne fine metallboksen med tall.


Hos Dorothea fant jeg flott sort emaljepostkasse og de lekreste støvlettene med gulldetaljer.

Mobilveske 3 
Visit Me har denne tøffe mobilvesken i sort og gull og fin shoppingbag med skrift i kobber.

1 kommentar:

  1. HEI,
    mye fint her.
    rart dette, fargene kommer tilbake. for litt siden var det kun sølv og sink som var det folk ville ha... nå mer varme og glød inn igjen ;-))

    den Cafetiere vannkokeren i matt sort har jeg. den er bare kjempelekker !!! - og fungerer toppers.
    angrer ikke et sekund på valget. finnes mange fine å velge mellom om man ønsker en farge...
    anbefales å ta en titt..


    ha en fin ettermiddag
    klem TOVE

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...