mandag 18. juni 2012

Vakre Venezia!!!

Da er jeg tilbake igjen etter noen fantastiske dager på Cruise i Middelhavet og ikke minst tre flotte dager i Venezia. Jeg hadde bare med meg det lille kompaktkameraet mitt, men jeg har likevel lyst til å dele litt bilder med dere. Håper dere liker det dere ser! :-)

Det er så utrolig mange vakre gamle bygninger i Venezia, dette bildet er tatt på Markusplassen.

Her var vi en tur i Gondol og fikk mulighet for å se byen fra vannsida. Det finnes ingen biler i byen.

 Dette store skipet lå i havna og byen var full av hvit-uniformerte menn.
 Gondoler på rekke og rad
 Og her får dere masse fine detaljer:








 Utsikt fra Rialtobroen - Venezias største bru.





11 kommentarer:

  1. Hola Franciskas,
    Venecia es Venecia... maravillosa!! y tus fotos han hecho que viaje hasta allí por un rato... muchas gracias
    karumina

    SvarSlett
  2. Nydelig! Dit skal jeg også reise en dag ♥

    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig ut! Jeg var der for 10 år siden og synes
    det var et flott sted. klem Hege

    SvarSlett
  4. Vakre Venezia ja:) En plass jeg virkelig kunne tenkt meg å reist tilbake til!:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Mange flotte fotomuligheter i denne vakre byen!
    Kan tenke meg det er hyggelig å besøke byen utenfor turistsesongen ;-)

    SvarSlett
  6. En veldig spennende by jeg har lyst å besøke igjen en gang. :) Det begynner å bli mange år siden jeg var der, men jeg kjenner meg likevel igjen på mange av bildene dine. Det var vel sommeren 1982 eller 1983 (skulle enten begynne i 3. eller 4. klasse) vi familien var på Italiaferie og var en dagstur i Venezia.

    SvarSlett
  7. Fantastisk fine bilder, fra en helt sikkert nydelig tur!!!
    Ha en fortsatt fin mandagskveld!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Jeg er håbløst forelsket i Venezia og har været det i mange år nu -
    TAK fordi du tog mig med på endnu en skøn tur dertil!
    Din billeder er VIDUNDERLIGE!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  9. Ja Venezia er virkelig helt unik. Finnes ikke maken noe sted.
    Har bare vært der midt i turistsesongen (på lavbudsjett) så jeg kunne godt tenkt meg en tur tilbake
    når det ikke er så mange turister og da få se byen litt bedre.

    SvarSlett
  10. A, jeg gleder meg! Vi skal nemlig til Venezia pa ferie i sommer! Takk for denne lille titten og oppladningen!

    SvarSlett
  11. Verdt et besøk, skjønner jeg :) Nydelige bilder!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...