mandag 15. august 2011

Jeg er så fornøyd med disse utemøblene

Vi kjøpte disse utemøblene på Skeidar i fjor, og det er de beste utemøblene jeg noen gang har hatt. Det blåser ganske godt her hvor vi bor, og det er ikke få ganger i løpet av en sommer at vi må plukke opp lette hagestoler som har "hatt fest" på plenen i løpet av natta. Disse stolene står helt støtt og så er de fantastisk gode å sitte i. Bordet er også ganske genialt med en stor rund glassplate som kan snurres, slik at man enkelt får sendt maten rundt når man er mange. Men det beste er at de kan stå ute hele vinteren bare med en presenning over. Før hadde vi litt av en jobb når vinteren kom, med alle hagemøblene som skulle pakkes bort, nå er det gjort på fem minutter.

Tok disse bildene i helgen. Håper på mange flere soldager før sommeren er slutt! :-)




Det turkis serviset fra Chic Antique har vært favorittserviset mitt i sommer. Blir så glad av den fargen! 

11 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Vakkert!
    Og utemøblene var kjempefine :)Sikle sikle!

    SvarSlett
  2. Super praktiske vedligeholdelsesfrie stole - det er sagen

    SvarSlett
  3. Oi så flott du har det. skjønner godt at du er fornøyd med de møblene, hadde ikke vært meg i mot å være den heldige eieren av det hagesettet.
    Skulle gjerne hatt den salaten også, siden jeg er ganske sulten nå :o)
    Ønsker deg en superkoselig uke :o)

    SvarSlett
  4. Vilka maffiga utemöbler, tro ja det att du sitter fint här;) Kram Johanna

    SvarSlett
  5. Au bord de l'eau, un beau ciel bleu, et ces fauteuils moëlleux, ca m'a l'air bien agréable !

    SvarSlett
  6. Utemøblene var veldig flotte.
    Er det mulig å få oppskriften på den herlige salaten du har laget:)
    .

    SvarSlett
  7. oj , det "klicka" direkt mellan mig och dina utemöbler ...skrattar....verkligen jättevackert och charmigt ......Hoppas det blir några veckor till att njuta av dem....Pernilla

    SvarSlett
  8. Hei SOL hyggelig at du liker salaten. Det er egentlig bare en "ta masse godt oppi-salat", men jeg har brukt granateple, skrellet appelsin, slik at alt det hvite er borte, spekeskinke, fetaost, tomat, agurk, rød paprika og salat.

    Ha en fin dag videre!

    Beste hilsen

    Franciska :-)

    SvarSlett
  9. Hei
    De utemøblene tror jeg faktisk er de fineste utemøblene jeg noen gang har sett:) De var rålekre. Håper Skeidar synes de vil ta inn noe lignende neste år, da er det fru Muffins sin tur til å kjøpe møbler til nye terrassen.
    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  10. Herre for et vakkert hus du har! Og elsker serviset!

    x tessi

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...