søndag 5. desember 2010

Vakker jul i hvitt og natur


 Jeg bare elsker kombinasjonen hvit og natur.


Vakre nyanser og herlig patina på lykt, speil og krakk


Jeg elsker ideen med englevinger på stolene


Fine toner i hvitt og natur


Så vakkert kan det gjøres med litt fake snø


Koselig kongletre, enkelt å gjøre etter med kongler og limpistol


Vakre nyanser, søt ide med julestrømpene i ulike farger og koselig å åpne gaver sammen i senga 


Fint i hvitt og krem


Elsker sengegavlen med fuglehuset, og fint med hvitt i hvitt


Fint med litt brune og krem kontraster til det hvite


Nydelig patinert bord og stoler


Kjempesøt juletrepynt enkelt å gjøre etter, brunt papir med sort/hvit bilder av familien

Ønsker alle en glitrende førjulstid! :-)

Bildene er fra CountryLiving. 


19 kommentarer:

  1. Beautiful pictures !! ...have a nice sunday Franciska........love Ria...

    SvarSlett
  2. Allting är så vackert. Jag älskar också olika vita nyanser.
    Kram Marita i Heestrand

    SvarSlett
  3. he.
    vakkert ååhh så vakkert.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. veldig lekkert.:-)stress og mas ellers i jula gjør at man siger inn i en ro her...i forhold til nisser og dverger og rødt i mengder..kan fort blir for mye.:-)

    SvarSlett
  5. Så nydelige farger sammen. Herlige bilder. Morsom sengegavl.

    SvarSlett
  6. Så mange flotte gode ideer :) takk!

    SvarSlett
  7. Supermooie blog heb me bij je aangemeld.
    Fijne avond nog groetjes Anja

    SvarSlett
  8. Javisst er det lekkert og delikat med natur og hvitt sammen, skulle gjerne hatt det slik hjemme, men som oftes lurer det seg inn litt rødt hos meg og da blir det jul med rødt, gull og sølv.

    GRATULERE MED FØRSTESIDEN:-) Kan godt forstå at du er kjempestolt. Kjøpte bladet og tenkte med meg selv da jeg stod i kassa køen og ventet på tur, at det var en utrolig flott første side de hadde valgt i år. Det var før jeg såg innlegget ditt og at det faktisk var ditt bilde:-) Ha en superflott kveld. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  9. Takk for flotte inspirasjonsbilder. Til å drømme seg bort i...
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  10. Så utrolig vakkert. Nydelig.
    Ha en flott kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  11. What a lovely pictures and what a splendid ideas.

    Have a nice evening, Susan.

    SvarSlett
  12. Hej
    smuk blok, mange spændende, interessante billeder , en fornøjelse af følge. God Jul
    hilsen Birthe

    SvarSlett
  13. Så enig, så enig! Hvitt og natur er nydelig sammen! Så harmonisk :o) Du tar forresten helt nydelige bilder, grattis med coveret!!! Ønsker deg en fin ny uke! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  14. åååååååååååå...noe så vakkert og inspirerende..Får jo lyst til å hoppe opp i den senga med julestrømpene..vakkert pyntet juletre..

    klemmer Annveig

    SvarSlett
  15. Hello Franciska !
    beautiful and very inspiring your blog page ;)
    have a nice week...
    audur

    SvarSlett
  16. Lovely! Takk for herleg inspirasjon - igjen!
    Ha ei vakker desemberveke!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  17. Superfina bilder!!

    Va gärna med i min lilla julutlottning oxå!! Sista dygnet nu.

    http://allaminarum.blogspot.com/2010/11/utlottning-en-liten-julklapp.html

    Kram MAlin

    SvarSlett
  18. Vakre bilder - alt etter min smak :)) Det er slike bilder som gir meg inspirasjon :) Ha en fin før Juls tid.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...