søndag 14. februar 2010

De vakreste himmelsengene

Jeg har noe med himmelsenger! Jeg bare elsker følelsen av å ligge i en hule og nesten være pakket inn i myke stoffer.


Her får dere litt himmelsk inspirasjon:





Ikke vanskelig å se for seg hvordan man kunne ha hatt en god dag ved stranden i denne sengen. Kan bestilles hos Chill Out Beds 






Flott klassisk himmelseng - Bilder av Strathspey House, Aviemore fra Trip Advisor






Bornholm Lakehouse




Det hadde heller ikke vært dumt å hatt en slik i hagen en varm sommerdag. Fra Chill Out Beds.






Stilrent fra www.lombok.co.uk






Flott seng både inne og ute, men med det "flotte" været vi har her i landet, bør den nok helst stå under tak. www.panoramio.com.






www.shabbychic.com






Fra Poster Beds.

En super måte å lage en vanlig seng om til himmelseng. Heng opp stoff i taket. Jeg har selv laget himmelseng av to gardinstenger som er montert i taket med fire gardinlengder i tynt hvitt stoff (fra Ikea). Fotograf Deborah Whitlaw Llewellyn - Fra Coastal Living.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...